Tuesday, March 15, 2005

What kind of blogs do you like?

I was just tiddling around with the blogs and I decided to stop by one blog i didnt have linked but who came here visiting.. his name is afik.. his site called "Buat Semua yang Mengerti" was a blog that I have visited before but not regularly, just one u have a habit of going to because the writer is cute.

anyhow he wrote two posts these couple of days that totally blew me away =) for some reason i really liked that post and it made me really like the person who wrote it. anyway i think I'll continue in malay.

Afik punye blog tu, tak pernah I lekat dalam links sini.. tak tau kenapa, mungkin sebab i tak berapa suker blog dia sebelum nie, penuh dengan lirik lirik lagu, informasi, informasi, nice, amusing tapi ntah, I tak fall in love.

and then he wrote something personal.. pasal dia gi balik penang, gaduh2 ngan ayah dia pasai gelang and hp punye bateri lol, post sebelum tu pula memories pasai kat sekolah dulu.. i comment kat situ punyela panjang, i cherita balik pasai kenangan i kat sekolah plak. korang nak baca gi la blog dia..

anyway, guys like Afik, Sherita, Aidil,... i love u guys and thank you for letting me in you life. I memang suka baca pasai personal lives people.. tu yang i sendiri pun tulis benda benda personal.. yg secret and precious tu I tak share coz I am quite a private person tapi yg lain suma i cerita, setengah orang tak suka.. but i like. masa kechik kechik dulu, heck sekarang ni pon sama, setiap kali I lalu rumah orang mesti i terpikir pikir, apa yg diaorang buat ye? macam mana kehidupan diaorang? susah ke? dulu i boleh spend berjam jam dok mengintai orang neighbour kat belakang tu, diaorang bukannyer buat apa2 pon, lepak kat living room, main chess cina ada la..

anyway, I dah mengantuk sangat nie... terlelap seketikat kat line nie tadi.

ciao
calo.. thank u bloggers

No comments: