Wednesday, January 03, 2007

Crazy Week!

This is a loooooooong post. I warned u.

Well,

it was crazy.. I left for Kota kinabalu on friday morning. Zamri sent us to Sentral. He is sooo sweet. Of course we had breakfast first at His Office. anyway.. then I went off to LCCT. I was almost freaking late. Anyway, checking in didnt take a long time but I rushed in without buying a book which I wanted to do... oh well.. turns out, inside there, kedai buku xde so nak wat apa?

wait.. wait.. wait.. wait.. then all rushing through the gate, wanting to to pick their seats.. I was cool and collected. then it was time for seating.. chose a spot where got a semi cute guy.. lol I smiled and he smiled back.. KABOOM! after that, a chinese lady was hoo haa with her son, telling him to sit over there.. hahaha kesian,.. so i offered my aisle seat and scooted over to the middle seat (lucky me) so after a while we started talking and before long, I had my hands on his thigh.. the whole flight tangan tu tak bergerak lol.. sembang2 lol masa dah nak landing tu.. tangan tu pon cuba la nak merayap menuju tujuannya tapi dihalang.. sempat dikuis kuis sikit je.. lol tapi best! best sebab kacau budak str8.. nama dia pon orang dah lupa tapi no fon dapat lol.. dia kerja kat sepang.. and dia askar wataniah.. lol feeling "sherita" time tu lol

wokeh drop at KK, call si Toy, bagitahu dia jumpa lepas dia abis kerja.. and then I took the cab and lepak at tempat baru "warisan square" lol times bookstore.. ingatkan besau rupanya kechik je... after which we went to the Loft... dekat saja tue.. minum2 sambil berkenalan ngan Toy punya kawan.. Jimmy was hot as ever.. Chris budak I baru kenal pon comel gaks... and then there was this one older guy yg dtg .. hmmm gatal gaks org tua nie.. lol tapi friendly.. very nice and friendly.. diaorang panggil datuk lol so I pon terbangun la masa time nak introduce diri .. lol terasa macam kroni pulak.. afterwards baru i found out he is a High Court Judge. shit. nasib baik i x buat benda x senonoh... so i lepak ngan toy sampai la kena amik si collins from airport.. tapi malam tu lepas makan pan mee kite gi umah Olivia.. member lama Toy.. rupanya ada party... siap ada bartender tu yg amek order.. what u want lychee martini? mango margarita? sour whiskey? lol tapi sebenarnya nama je glamer.. drinks dia sempoi2. coz the ingredient x meletop.. hehehe but it was cool.. even i pon ada coba buat drink sendiri.. including shake that benda besi tu lol.. plus I ada buat layerd shots of vodka ribena.. setengah jadi, setengah terlalu mixed. oh that night, si ephron, brother si olivia .. I rasa comel gaks.. taste lol plus si dominic, cousin diaorang tu.. most will say he is cuter tapi pada I, dia x memikat sgt tapi becoz he was sooo nice =) i pon syok kat dia!

so setelah saya di angkut oleh collins balik ke rumah dia.. kiteorang kuar balik.. nak jumpa si Andy... cerita pasal andy nie sebenarnya very the interesting.. tapi x leh cerita because melibat kan other people and himself. so for privacy sake.. tak leh cerita la.. anyway.. kiteorang gi Sutera Harbour Pan Pac.. bilik si Trevor.. apparently, dia dah xde umah langsung kat KK.. everytime balik.. dia dok hotel.. besau gilor room dia.. actually suite la! mesti banyak jantan dia dapat.. lepak lepak punya lepak .. kiteorangpon balik ke umah Cols.. Andy pon ikut.. esok paginya patut hussin gi church tengok si Angeline nie kawin.. tapi since cols awal2 dah kata dia xnak gi church.. and plus i pon ngantuk giler.. jadi x jadi la pergi.. instead kiteorang lepak kat umah lol sampai 1:30 .. lepas tu.. si lakhanat Andy tu kena gi kerja.. half day pon half day la.. siot je.. me and cols gi pasar filipino.. dia nak beli brg.. I pon ... ada this one guy tu jaga kedai.. masa tue I dah bosan dah.. barang pon I ada beli for my fwens.. and then i tgh lalu sambil tengok2 bodoh, dia tanya "Nak cari apa?" and I plak terkeluar, "Nak cari Jantan" habis semua orang ketawa lol .. x tahu la sama ada dia str8 ke gay ke dua alam lol anyway I pon kacau la dia lagi..

after that kiteorang gi pasar filipino.. patut nya jumpa si Abg Del nie tapi dia x on handset.. so apa lagi jalan2 la.. alkisahnya berjaya juga jumpa Abg Del atau lebih dikenali sebagai Mahathir Loqman. anyway dia jadi emcee utk event kat situ warisan square.. so kiteorang lepak kat starbucks while he bitched about some bitches models.. yg nak upah lebeh.. so drama la..

but wedding dah dekat so lepas walked him to his hotel.. which was a crappy radius hotel.. me and cols pon bergerak ke Angeline's wedding..

actually post nie sangat panjang sampai kite pon bosan.. nanti je la I sambung..

No comments: